FAQ - najczęściej zadawane pytania 


1) Czy muszę się zarejestrować aby robić zakupy w sklepie xite.com.pl?

Aby dokonywać zakupów w naszym sklepie musisz się zarejestrować. Rejestracja trwa tylko 2 minuty i daje Ci możliwość zapamiętania Twoich danych do wysyłki, zapisania i podglądu historii zamówień oraz skorzystania z wszystkich dostępnych promocji.

2) Jak się zarejestrować?

Klikając przycisk  Zaloguj się lub dołącz do nas w prawym górnym rogu strony https://xite.com.pl/.

Następnie wybierając opcję Załóż nowe konto, wypełnić wymagane pola i wybrać przycisk  Zarejestruj . Gotowe! ;)

3) Nie pamiętam hasła.

Pod panelem logowania ( https://xite.com.pl/home/login ) znajdziesz odnośnik Nie pamiętasz hasła? pod którym wpisując swój adres e-mail (przypisany do konta) wygeneruje się nowe hasło, które dostaniesz w wiadomości e-mail.

4) Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

W wyjątkowych sytuacjach możesz złożyć zamówienie telefonicznie pod nr tel.: 574 150 475.

5) Skąd mogę mieć pewność, że zamówienie zostało złożone poprawnie?

Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę e-mail. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia w ciągu 2 godzin, skontaktuj się z Obsługą Klienta pod nr tel.: 574 150 475.

6) Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymaz e-mail z informacją o realizacji wysyłki. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale możesz dokonać zwrotu.

7) Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zgodnie z regulaminem  (https://xite.com.pl/pages/view/3/regulamin). Koszt wysyłki zwrotu ponosi kupujący.

8) Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?

Nasz sklep zawsze wysyła towar w najlepszym i nienaruszonym stanie, jednak w przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Obsługą Klienta pod adresem e-mail: biuro@xite.com.pl

9) Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Obsługą Klienta pod adresem e-mail: biuro@xite.com.pl.

10) Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Pełnowartościowy towar można wymienić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

11) Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę e-mail?

Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER aby dodać swój adres e-mail i otrzymywać najważniejsze informacje o promocjach i rabatach. W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.
12) Czy wysyłacie towar za granicę?

Sprzedaż prowadzimy na terenie całej Polski, wysyłka za granicę nie jest możliwa.

13) Jak chronione są moje dane?

Dane osobowe są wykorzystywane przez firmę HM Service wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Kienta - w celu informowania o nowych produktach oraz promocjach oferowanych przez sklep https://xite.com.pl/ i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.